Майже кожен другий українець мав проросійськи налаштованих знайомих до 24 лютого. Але ці настрої зазнали істотних змін у бік підтримки України. Такі дані соціологічного дослідження, проведеного компанією «Active Group» за допомогою онлайн-панелі «SunFlower Sociology», проведеного 7-14 грудня 2022 р.
Відповідаючи на запитання «Чи є у вас знайомі, які були проросійськи налаштовані до 24 лютого цього року?», 15,5% сказали, що «так і багато». Ще майже третина респондентів (31,3%) відповіли «так, але не багато». 36% українців не мали таких знайомих, а 17,4% не змогли відповісти на запитання.
Респондентів, у яких були проросійські налаштовані знайомі, запитали про те, як змінилася думка цих знайомих після 24 лютого. 18,4% опитаних сказали, що більшість залишилась проросійськими, 29,8% – що приблизно половина цих знайомих стала проукраїнськими, а половина залишились проросійськими. Ще 29,8% опитаних відповіли, що більшість згаданих знайомих стали проукраїнськими. 21,1% не визначилися з відповіддю.
Повну презентацію із результатами дослідження можна завантажити за посиланням.
Дослідження здійснено компанією «Active Group» за допомогою онлайн-панелі «SunFlower Sociology». Метод: самозаповнення анкет громадянами України віком 18 та більше років. Вибірка: 600 анкет (репрезентативна за віком, статтю і регіоном України). Період збору даних: 7-14 грудня 2022 р.
Приєднатись до онлайн-панелі SunFlower Sociology та отримувати грошову винагороду за проходження опитувань можна за посиланням.