В Академію завітали телеведучий Олександр Педан із донькою Валерією та інфлюенсером Владом Шевченком з освітньо-розважальним проєктом “КоледжCheck”
Розповісти молоді про заклади професійної освіти та розвіяти суспільні стереотипи, пов’язані з навчанням у профтехах і коледжах, – мета освітньо-розважального YouTube-проєкту “КоледжCheck”. У новому випуску ведучі Олександр Педан, його донька Валерія та інфлюенсер Влад Шевченко розповіли про Академію патрульної поліції.
“Сьогодні в часи невизначеності молодим людям дуже важко обрати свій шлях – знайти професію, яка б і подобалася, і водночас була затребувана, високооплачувана та перспективна. Завдання нашого проєкту – показати інший вектор, а саме вектор професійної освіти, яка має високий попит на ринку праці й відповідає запитам молоді щодо високооплачуваності та перспективності, однак через стереотипи дуже довго була недооціненою у суспільстві”, – каже один із ведучих Олександр Педан.
В Академії патрульної поліції – понад 600 студентів. Набір відбувається щомісяця, а навчання триває пів року.
“Академія приділяє багато уваги командній роботі. Вони створюють різноманітні традиції, аби студенти відчували себе частиною цієї спільноти. Крім поліцейських, такі особливі навчальні заклади, як Академія патрульної поліції, в системі української освіти готують саперів, кінологів, а цьогоріч ми запроваджуємо ще навчання на операторів дронів”, – розповідає заступник Міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Дмитро Завгородній.
“Беззаперечним плюсом є те, що ти за короткий проміжок часу отримуєш спеціальність і йдеш працювати. Також є можливість кар’єрного зросту – ти можеш почати з патрульного і розвиватися далі, – ділиться враженнями інфлюенсер Влад Шевченко. – З точки зору навчання, то великою перевагою є безкоштовне навчання, до того ж ти маєш стипендію сім тисяч гривень. Але, звісно, це професія ризикована, тому важливо зважати всі за та проти”.
Переглянути випуск про Академію патрульної поліції можна за посиланням, а поставити запитання як абітурієнти і поділитися враженнями як студенти – під постами про випуск в Instagram U-education.
Проєкт “КоледжCheck” створений комунікаційним агентством pedan|buro за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Міністерства освіти і науки України.