На міжнародному туристичному форумі World Travel Market представлені туристичні цікавинки Вишгорода, Білої Церкви, Бучі, Чорнобиля.
Просування України як туристичної країни виходить на якісно новий рівень – участь в одній з наймасштабніших туристичних виставок Європи та світу – World Travel Market є сигналом до того, що українські міста, у тому числі й невеликі, можуть і готові приймати туристів, мають чим їх здивувати і захопити, та вміють достойно презентувати себе навіть на міжнародному рівні.
З 4 до 6 листопада українська делегація бере участь в одній з наймасштабніших туристичних виставок Європи та світу – World Travel Market (WTM) 2019 у Лондоні.
Україна має на виставці три стенди, один з яких презентує туристичний потенціал Києва та Київської області. Про це розповів на своїй Фейсбук-сторінці представник Kyiv Tourism Association Антон Тараненко.
«Вперше на міжнародній туристичній арені представлена Київщна. І не тальки Чорнобилем. З нами на стенді відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради, Туристичний кластер Вишгорода, Буча, Парк Олександрія. Все це завдяки Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської ОДА та бажанню розбудовувати туризм в регіоні. Це початок і це гарний початок. Також дав декілька інтерв’ю про туристичний Київ. Зокрема Eurosport питав про те, чим туристи можуть зайнятися в Києві», розповів Дмитро Тараненко.
Представлений, зокрема, й Вишгород. За останній час у Вишгородському районі розгорнута потужна робота з промоції регіону: є свої історичні, археологічні, культурні, природні цікавинки. Разом з підготовкою індустрії гостинності район моє прекрасний потенціал для розвитку туризму.
«Вишгород на Міжнародній туристичній арені, представлений завдяки Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської ОДА та бажанню розбудовувати туризм в регіоні. Поки ми маємо тільки один вид буклету на англійській мові. Дякуємо Вишгородській міській раді та Вишгородському історико-культурному заповіднику. Це тільки початок шляху, але головне – ми вже на ньому!», повідомляє Туристичний кластер Вишгородщини.
Щодо представлення на World Travel Market районів Київщини, Антону Тараненку ставили запитання – звідки така вибірковість? Адже є, наприклад, Переяслав, з його цілою низкою музеїв, є інші цікаві куточки області. Антон Тараненко пояснив: «Ми зверталися до всіх представників влади на місцях надати англомовні матеріали про туристичний потенціал. Хто відгукнувся – сьогодні в Лондоні».