З 23 березня 2020 року і до завершення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно. Ці заходи передбачені наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 20 березня №128-аг «Про організацію роботи з громадянами на період карантину».
Тимчасова зміна режиму функціонування системи БПД пов’язана із загостренням ситуації щодо поширення коронавірусної інфекції. Для запобігання поширенню COVID-19 в Україні до 3 квітня введено карантин з низкою обмежень.
Безоплатна первинна та вторинна правова допомога надаватиметься із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції.
Щоб отримати правову консультацію в місті Києві:
? напишіть на електронну пошту відповідного місцевого центру ⤵️
?Лівобережний центр – kyiv1.kyiv@legalaid.kiev.ua
?Правобережний центр – kyiv4.kyiv@legalaid.kiev.ua
? зателефонуйте на номер відповідного центру ⤵️
?Лівобережний центр – (044) 223-10-41
?Правобережний центр – (044) 593-97-60, (044) 593-97-61
Небхідні документи можна залишити в ? скриньці для кореспонденції, що знаходиться за адресами необхідного Вам місцевого центру ⤵️
?Лівобережний центр – м. Київ, вул. Сімферопольська, 5/1
?Правобережний центр – м. Київ, вул. Єреванська, 32
Правову консультацію можна також отримати:
✅ зателефонувавши на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103
✅ поставивши запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
✅ поставивши запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
✅ прочитавши правову інформацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоривши її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
✅ скориставшись правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua
Пам’ятайте, що карантин — це не перешкода для отримання правової допомоги від держави‼️
Бережіть себе!