Українці готові допомагати, але фонд має бути відомим, викликати довіру, із публічними звітами та реальними результатами роботи.
Кадровий портал grc.ua провів опитування серед співробітників українських та зарубіжних компаній – клієнтів сервісу з пошуку роботи на тему благодійності та готовності брати участь у доброчинних заходах роботодавців. Загалом в опитуванні взяло участь понад 400 працівників компаній. Переважна більшість опитуваних працює у Києві та містах-мільйонниках. Цікаво, що 68% респондентів відзначили соціальну й доброчинну діяльність роботодавця як важливий чинник, який може вплинути на бренд роботодавця та ставлення співробітників до компанії.

Переважна більшість (58%) українців бере участь у благодійних акціях, які організовує роботодавець. Майже половина опитуваних (29%) брала участь у доброчинних проєктах роботодавців понад два рази. 34% компаній ніколи не долучались до благодійних акцій і відповідно їхні співробітники також не брали участь у доброчинності на роботі. Ще 8% опитуваних знають про благодійні акції, які проводять їхні роботодавці, але ніколи не долучались до них. Причина відмови від участі: відсутність бажання (50%) та невідповідність ідеї цілям співробітників (33%). Ще 17% опитуваних хотіли взяти участь у благодійних акціях, але забули або не встигли.