Нова національна авіакомпанія в Україні отримає назву Ukrainian National Airlines (скорочено UNA) та виконуватиме регіональні, середньомагістральні та дальні рейси. Про це на форумі «Авіація та Туризм» в аеропорту Бориспіль розповів представник консалтингової компанії Aerogestion, яка розробляла бізнес-план для авіаперевізника Патріс Фасьє. Повідомляє Авіаньюз
Перші рейси нова авіакомпанія розпочне на трьох-п’яти середньомагістральних літаках місткістю 150-180 місць у 2022 році. Початкова маршрутна мережа включатиме два внутрішні маршрути та 14 міжнародних авіаліній середньої дальності. Перший далекомагістральний рейс заплановано на 2023 рік. Цього ж року авіакомпанія поповнить флот регіональними турбогвинтовими літаками на 70 місць та одним далекомагістральним літаком на 300-330 місць. У 2026 році мережа внутрішніх рейсів налічуватиме 8 маршрутів, міжнародних середньомагістральних рейсів – 37 маршрутів, далекомагістральних рейсів – п’ять маршрутів.
Флот на той час складатиметься з 10-12 середньомагістральних бортів, 2-3 далекомагістральних та 3-5 регіональних турбогвинтових авіалайнерів. Точні моделі літаків не називаються, проте вказаним параметрам відповідають ATR-72, Airbus A320, Airbus A330, Airbus A350. До виробництва всіх моделей має відношення компанія Airbus, з якою Мінінфраструктури 25 листопада підписало меморандум.
Однак у міністерстві не виключають, що до парку можуть увійти й літаки виробництва Антонов. Це питання досі вивчається.
Фасьє зазначив, що початкові інвестиції у перший рік роботи нової української державіакомпанії становитимуть 96 млн євро та 50-60 млн євро у другий рік роботи.
Нова авіакомпанія використовуватиме гібридну модель роботи, яка поєднує в собі ефективність лоукостерів та сервіс класичних авіаперевізників.
За словами представника Aerogestion, ціни на авіаквитки будуть порівняти з цінами українських гібридних авіакомпаній.
Передбачається, що на регіональних та середньомагістральних маршрутах Ukrainian National Airlines пропонуватиме два класи обслуговування – економ та преміум. На далекомагістральних рейсах додатково з’явиться бізнес-клас.
Радник міністра інфраструктури Олександра Азархіна повідомила, що Мінінфраструктри вже випустило наказ про створення нового авіаперевізника. 2022 року на авіакомпанію планують витратити 2,5 млрд грн з держбюджету. При цьому Азархіна не виключила можливості зовнішнього фінансування та входу до складу акціонерів приватних інвесторів.