White Studio Design розробила туристичну айдентику Київської області. Дизайнери ставили задачу – зобразити туристичне різноманіття регіону та зберегти історичну асоціативну спадщину. За основу обрали мінімалізм, що відображається в архітектурі та атмосфері області.

У логотипі поєднали декілька символів – шестипроменеву зорю. Трипілля, млин та астеріск (книжкову виноску). Саме зірка виконує функцію уточнення та пояснення у творах, розкриття та чіткості у розумінні.

Ми хотіли показати область з точки зору історії цієї території. Тут проживали різні люди з різними культурами, кожна з яких закарбувалась у символах на знайдених артефактах, так і утворилась айдентика”, – розповідають в студії виданню Telegraf.Design.

Мінімалізм та влучність стали також основоположниками для гасла області. В його основі – універсальний конструктор, який підтверджує, що Київщина є “точкою відліку” для різних туристичних напрямків.

Гасло має унікальний меседж, пов’язаний із туристичним та історичним потенціалом Київщини, комунікує певний емоційний настрій, відповідно до загальної ідеї, рекламує унікальні туристичні продукти Київщини та показує багатогранність київського регіону.

“Нова Доба”, нагадує, що у травні цього року Київська облдержадміністрація ініціювала розробку унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області. Таким чином для регіону хочуть сформувати позитивний імідж, щоб зробити його більш привабливим для туристів та інвесторів.